lørdag, august 12, 2006


Et selektivt utvalg fra min avsluttningsoppgave hvor oppgaven var å lage en skulptur i stein,en i tre ,male et bilde og plassere dette i et rom som vi måtte lage selv. Jeg kalte utstillingen"Squares".Trefiguren vil jeg gjerne spare dere for...hehe. Så øverst: bildet mitt hvor jeg brukte en teknikk der jeg legger på lag på lag med akrylmaling,teiper over det jeg vil ha i den farven og maler over igjen osv. Skikkelig knote- teknikk!Særlig hvis du, som jeg gjorde ,bruker dårlig akrylpapir..arrrrrkk..
Under har dere min skulptur i sipporex-stein.Veldig lett å arbeide med.Til å polere brukte jeg H-melk! Det gir en veldig fin overflate.

4 Comments:

Blogger Ken Knud said...

Cooome an da... du må jo vise trefiguren også, er jo den alle er mest spente på!

10:29 p.m.  
Blogger Himayalaya said...

Hei Benjamin..Siden du er så interressert så kan du få den av meg!!Det er vel noe å henge over flatskjermen tenker jeg..noe å hvile øynene på mellom "Burnout"-rundene...hehehe
Bra blogg du har forresten,det er lillebroren min sin det!!Skal sjekke ut noen av linkene.Jeg får ikke til å legge inn linker..Kom og hjelp!!!..

2:54 p.m.  
Blogger Himayalaya said...

Pust..NÅ FIKK JEG DET TIL!!!
Jeg er god!!

8:54 a.m.  
Blogger Himayalaya said...

Takk for gode ord! Nei merkelig nok så lukter det ingenting.. Og det er jo noen måneder siden jeg polerte den.
Nå må du få bloggen din opp og gå da!Siden jeg er sånn en ekspert blitt så kan du jo bare spørre meg til råds..hehe

7:59 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

Free Counter