fredag, november 03, 2006

Tourniquet - Ark of Suffering

Tourniquet!!!

4 Comments:

Blogger Berit said...

Kult!!

8:20 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hey, der er den jo, den du fant. Rocker bra de gutta der. men dyrevern? ja,ja, er imot dyreplageri seff, men I'd rather wear fur than go naked, for å omskrive slagordet.
Takk for linken til min blogg!! I'm honored.
Når du fant tourniquet på youtube så må jeg jo anbefale min rockeblogg: www.kristenrock.blogspot.com

12:20 a.m.  
Blogger Himayalaya said...

Det er faktisk første gang jeg ser videoen.Lite ante jeg dengang hva sangene handla om hehe..
Jeg fant den etter å ha vært innom og sett den Petra videoen du anbefalte,så jeg har vært innom rockebloggen din.
Kuul rockeblogg!
Gratulerer!:)

5:54 p.m.  
Blogger Christoffer Osland said...

Torniquet <3
Bra noen forstår hva som er viktig i verden ;)

2:28 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

Free Counter