fredag, februar 08, 2008

Noen ting jeg holder på med for tiden..

Mosaic
Mosaic

6 Comments:

Blogger Bestemor Aud said...

Jeg synes bildene dine er spennende og gode å se på. Man kan dvele ved dem, og memorere over hva som helst som kommer opp i ens tanker!
Lykke til videre med ditt "konsept"!

4:36 p.m.  
Blogger Himayalaya said...

Takk og takk!:) Dette er en videreføring av "skrift i sand" konseptet jeg har holdt på med en stund.

10:07 p.m.  
Blogger Bestemor Aud said...

Hvor har det blitt av bildene dine som var til salgs?
Kommer bare inn på masse andre kunstnere på Mayas Art nå!

11:06 p.m.  
Blogger Ken Knud said...

Oi, I like!!
I like very much indeed!
Dette hadde jeg virkelig sansen for.

1:41 p.m.  
Blogger Himayalaya said...

Bildene mine som er til salgs er jo hjemme hos meg vel!:) Fikk ikke noe skikk på den der sida mi og har derfor ikke betalt mnd avgiften på en stund...:) Kanskje tar jeg det opp igjen. Får se hva jeg gjør.
Takk for komplimenter Benjamin!
Det var kult å høre!:) Må jo bare også gjenta at du har det nusse tusseligste profilbildet! Åååååå...
:)

11:21 a.m.  
Blogger Bestemor Aud said...

Koselig å se at du følger med på bloggen min. Ja, nå er varmen kommet til Eilat (kom vel så smått i går, og for fullt i dag). Jeg har hatt mitt første bad på Coral Beach i dag, forkjølelsen holder på å slippe taket mer og mer. Det har vært hårdt!
Kos deg med forventning om vår og sommer du også! Skulle gjerne hatt dere med alle sammen her!

1:59 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

Free Counter