søndag, september 21, 2008

Astronomikonferanse 29-31 august på Svarstad i Vestfold


Jeg og Kenneth var altså på astronomikonferanse i slutten av august.
Jeg fikk konferansen i bursdagspresang av Kenneth 26.juni, så dette hadde jeg gleeeeda meg til lenge!...
Konferansen innfridde forventningene. Det var mange gode foredragsholdere med forskjellige spesialfelt så som astronautikk, solformørkelser, kosmologi, raketteknologi, amatørastronomi og mer. Veldig gøy med en sånn bredde.Så nå føler jeg meg litt klokere på mange ting !
Fikk tatt veldig få og lite spennende bilder, men her er ihvertfall et fra festmiddagen på lørdagen.

2 Comments:

Blogger Bestemor Aud said...

Høres veldig facinerende ut! Vi hadde en utrolig flott stjernehimmel en natt denne uka! Fins ikke noe flottere!

12:46 p.m.  
Blogger Berit said...

Så bra at det svarte til forventningene! Koselig at dere kom innom oss først forresten.

9:22 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

Free Counter