søndag, november 16, 2008

Ciniods laboratory

Posted by Picasa

3 Comments:

Blogger Bestemor Aud said...

Hei Marie!
Dette var flott! Flotte farver og former!
Hvordan har du gjort det? Er det fotomanipulasjon eller noe du har malt/tegnet?

Gleder meg til neste helg - treffes da!
Mams

8:00 p.m.  
Blogger Himayalaya said...

Dette har jeg gjort ved å sette sammen bilder fra en serie fotografier jeg tok på Kenneths kjøkken i fjor da jeg gikk på ASAD ( Ciniod er en gammel form av navnet Kenneth som han også bruker som artistnavn og et kjøkken er jo et slags laboratorim) Så har jeg jo jobba med det i paint.net, en gratis photoshop-tjeneste som er veldig bra. Veldig gøy å jobbe med!
Ja vi ses neste helg! vi sover hos Horn fra lørdag til søndag. Vi må dra etter festen.
Skal ha første eksamenen mandagen etter...huff..

10:21 p.m.  
Blogger Berit said...

Nyyyyyyyyydelig!! Har forresten en utfordring til deg på bloggen min.

9:58 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

Free Counter